ویژه‌برنامه «پویش سفیران حسینی» برگزار می‌شود 
کد خبر: 4000143
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
به میزبانی دانشگاه فرهنگیان اصفهان؛

ویژه‌برنامه «پویش سفیران حسینی» برگزار می‌شود 

ویژه‌برنامه «پویش سفیران حسینی» با محوریت اربعین حسینی در دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان برگزار می‌شود. 

ویژه‌برنامه «پویش سفیران حسینی» برگزار می‌شود 

به گزارش ایکنا از اصفهان، همزمان با اربعین حسینی، ویژه‌‌برنامه «پویش سفیران حسینی» در مهرماه سال جاری در دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار می‌شود. 

حفظ و اشاعه ارزش‌های حرکت معنوی پياده‌روی اربعين حسينی(ع)، ترویج عشق‌ورزی و ابراز محبت به حضرت سیدالشهدا(ع) و اهل بیت(ع)، از اهداف برگزاری این ویژه‌‌برنامه است. این برنامه به دانشجو‌معلمان این فرصت را می‌دهد که از انواع مختلف عشق‌ورزی و ارادت به اهل‌ بیت(ع) (به غیر از پیاده‌روی) در قالب هنر، برپایی موکب‌های مجازی مواسات و همدلی و... بهره‌مند شوند. 

شیوه‌نامه دومین پویش سراسری سفیران حسینی(ع) از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان و در محور دوم پویش با عنوان «چهارمین سوگواره اربعین حسینی(ع)» به دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ابلاغ شده است. این سوگواره با محوریت موضوع اربعین حسینی(ع)، در شش بخش و 18 رشته شامل آثار ویدئویی (نماهنگ، فیلم کوتاه و مستند)، آثار صوتی (نمایش صوتی، نغمه‌های عاشورایی، پادکست صوتی و گزارش صوتی)، آثار مکتوب (سفرنامه، داستان، شعر و دل‌نوشته)، آثار هنری (عکاسی، طراحی پوستر، نقاشی و خوشنویسی)، آثار پژوهشی (مقاله‌نویسی و طرح پژوهشی) و بخش ویژه (ایده‌های حسینی) ابلاغ شده است. 

همزمان با برگزاری این سوگواره، کارگاه‌های نماهنگ، فتوشاپ (طراحی پوستر)، فیلم کوتاه، داستان‌نویسی و کارگاه عکاسی نیز برای آشنایی و توانمندسازی دانشجو‌معلمان و نیز توانمندسازی رویکرد هنری سوگواره اربعین حسینی(ع) برگزار می‌شود. 

به نفرات اول تا سوم این پویش، علاوه بر لوح تقدیر، به ترتیب پنج، چهار و سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان تا 20 مهرماه جاری فرصت دارند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی‌های arbaeen.cfu.ac.ir  و esfahan.cfu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha